هفته نامه رویکرد کیشهفته نامه رویکرد کیشهفته نامه رویکرد کیش
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • گردشگری
  • رسانه
  • نسخه های PDF
خواندن: بیمه صندوق رفاه “نمادی از خدمات شایسته” به کارکنان شاغل در کیش
اشتراک گذاری
ورود
اعلان نمایش بیشتر
تغییردهنده سایز فونتAa
هفته نامه رویکرد کیشهفته نامه رویکرد کیش
تغییردهنده سایز فونتAa
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • گردشگری
  • رسانه
  • نسخه های PDF
Search
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • گردشگری
  • رسانه
  • نسخه های PDF
Have an existing account? ورود
ما را دنبال کنید
  • تبلیغات
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
هفته نامه رویکرد کیش > اجتماعی > بیمه صندوق رفاه “نمادی از خدمات شایسته” به کارکنان شاغل در کیش
اجتماعییادداشت روز

بیمه صندوق رفاه “نمادی از خدمات شایسته” به کارکنان شاغل در کیش

habib hamzeh
آخرین به روز رسانی: بهمن ۶, ۱۴۰۳ ۲:۳۴ ب٫ظ
habib hamzeh
اشتراک گذاری
3 دقیقه زمان مطالعه
اشتراک گذاری

به گزارش رویکرد هفته کیش، حبیب حمزهء در یادداشتی نوشت: متاسفانه هر ساله با نزدیک شدن به ایام نوروز و اتمام قرارداد بیمه خدمات‌درمانی به ویژه دندانپزشکی؛ خانواده‌های‌کارکنان این منطقه را با چالش‌های متعددی مواجه کرده است؛ همه کارکنان به یاد دارند که در سال‌های گذشته بیمه صندوق رفاه؛ ضمن ارائه خدمات شایسته و با کیفیت در تلاش برای ایجاد حس اطمینان‌خاطر و جلب رضایت کارکنان خدوم و زحمتکش این منطقه بود.

متاسفانه در طول سال‌های گذشته تغییرات مدیریتی و تصمیم‌گیری‌های غیرکارشناسانه به‌جای ارتقاء سطح خدمات بیمه‌ای، باعث به وجود آمدن مشکلات جدید و افزایش نارضایتی کارکنان شده است.

توجه به مشکلات بیمه کارکنان منطقه آزاد کیش و ارائه راهکارهای موثر برای رفع مشکلات ناشی از اتمام قرارداد، آن هم‌ در پایان هر ‌سال؛ نه‌تنها باعث افزایش رضایت‌کارکنان و رفع دغدغه‌خانواده‌های ساکن در این منطقه می‌شود، بلکه این امرمهم می‌تواند به افزایش بهره‌وری و انگیزه در محیط‌کاری نیز کمک کند.

در دوره مدیریتی غلامحسین مظفری مدیرعامل وقت سازمان منطقه آزاد کیش چه عاملی باعث شد در این حوزه تغییراتی اساسی صورت بگیرد و صندوق رفاه؛ مسوولیت خطیر خود را در حوزه خدمات‌ بیمه‌ای به شرکت‌های بیمه‌ای دیگر محول کند؛ معلوم نیست؛ چرا که این اتفاق یک تصمیم مدیریتی و غیر کارشناسی شده بود.

تنها سوالی که در اذهان عموم کارکنان ایجاد شده، این است که“آزموده را آزمودن خطاست“ آیا در طول این سال بیمه‌‌های مختلفی‌که طرف قرارداد شدند توانسته‌اند همچون بیمه‌ صندوق‌رفاه؛ خدمات رضایتبخش به کارکنان ارائه دهند؟باید در پاسخ گفت: خیر؛ ضمن این که هیچ بیمه‌ای نتوانسته خدماتی همچون بیمه صندوق رفاه ارائه دهد، حتی نارضایتی بیشتر کارکنان را نیزمنجر شده است.

بی تردید تغییرات غیرکارشناسانه و بدون استراتژی در این حوزه به‌ویژه در دوره‌های پایانی سال با اتمام قرارداد بیمه، باعث ایجاد استرس و نارضایتی در کارکنان می‌شود.

بازنگری در سیاست‌های بیمه‌ای، اتخاذ تصمیم‌های کارشناسانه و هدفمند و تمرکز بر رفاه و رضایت کارکنان باید در اولویت سیاست‌گذاری‌های مدیریتی این منطقه قرار گیرد. با انجام این اقدامات، علاوه بر افزایش بهره‌وری، می‌توان حس اعتماد و تعلق‌خاطر کارکنان به سازمان را تقویت کرد.

بررسی واقع بینانه و کارشناسی شده این موضوع و ارائه راهکارهایی برای رفع مشکلات ناشی از تصمیم‌های اتخاذ شده در دوره‌های مختلف مدیریتی؛ می‌توانددر این زمینه بسیار تاثیر گذار باشد.

برچسب گذاری شده:جزیره کیشحبیب حمزهءخدمات شایستهصندوق رفاهکارکنان سازمان
این مقاله را به اشتراک بگذارید
Copy Link Print
اشتراک گذاری
پیام بگذارید پیام بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

  • انحصار اطلاع‌رسانی؛ گلوگاه اخبار در دستان روابط عمومی‌ها
  • المان‌های شهری؛ از جاذبه های بصری تا چالش‌های ایمنی
  • رسانه‌های مکتوب؛ سنگ‌بنای اصالت و ماندگاری
  • رشد سازمانی، از رهگذر شکوفایی ظرفیت ها
  • هفته نامه شماره ۱۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۴

کامنت های اخیر

  1. CharlesToOna در دانش آموختگان فاقد مهارت از دانشگاه‌های تئوری محور
  2. شایان شعبانی زاده در هفته نامه شماره۱۱۳دی‌ماه۱۴۰۳
  3. علی اکبر سلیمی در انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش
  4. جمشید بهرامی در مشارکت بیش از صد و سی نفر از ساکنان کیش در سرشماری آهوان
  5. Taylor Emma در ایالات متحده برای اعتراض به قوانین جدید COVID آماده می شود
هفته نامه رویکرد کیشهفته نامه رویکرد کیش
ما را دنبال کنید
هفته نامه رویکرد کیش
Welcome Back!

Sign in to your account