هفته نامه رویکرد کیشهفته نامه رویکرد کیشهفته نامه رویکرد کیش
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • گردشگری
  • رسانه
  • نسخه های PDF
خواندن: رسیدگی به‌بیش از ۸۰۰ تماس مردمی در اداره بازرسی شرکت عمران، آب و خدمات کیش
اشتراک گذاری
ورود
اعلان نمایش بیشتر
تغییردهنده سایز فونتAa
هفته نامه رویکرد کیشهفته نامه رویکرد کیش
تغییردهنده سایز فونتAa
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • گردشگری
  • رسانه
  • نسخه های PDF
Search
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • گردشگری
  • رسانه
  • نسخه های PDF
Have an existing account? ورود
ما را دنبال کنید
  • تبلیغات
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
هفته نامه رویکرد کیش > اجتماعی > رسیدگی به‌بیش از ۸۰۰ تماس مردمی در اداره بازرسی شرکت عمران، آب و خدمات کیش
اجتماعیگزارش ویژه

رسیدگی به‌بیش از ۸۰۰ تماس مردمی در اداره بازرسی شرکت عمران، آب و خدمات کیش

habib hamzeh
آخرین به روز رسانی: بهمن ۱۳, ۱۴۰۳ ۲:۳۳ ب٫ظ
habib hamzeh
اشتراک گذاری
2 دقیقه زمان مطالعه
اشتراک گذاری

اداره بازرسی و شکایات مردمی شرکت عمران، آب و خدمات کیش در دی ماه با پاسخ به ۸۲۴ تماس تلفنی کیشوندان،به درخواست‌ها ارسالی رسیدگی کرده است.

به نقل از روابط عمومی شرکت عمران،آب و خدمات ، اداره بازرسی و شکایات مردمی شرکت عمران، آب و خدمات کیش در بازه زمانی یکم تا ۳۰ دی ماه به تعداد ۸۲۴ تماس تلفنی از سوی شهروندان پاسخ داده است. این تماس‌ها در حوزه‌های مختلف دسته‌بندی و مورد رسیدگی قرار گرفته‌اند.

در بخش معاونت خدمات شهری، ۱۷۷ تماس ثبت شده که از این تعداد، ۱۲۰ مورد به طور کامل انجام شده و ۵۷ مورد دیگر در دست اقدام است.

در حوزه معاونت فنی و عمرانی، ۱۷ تماس ثبت شده که تمامی آنها به طور کامل رسیدگی شده است.

بخش اجراییات نیز با ۲۰ تماس دریافتی داشته که مورد رسیدگی قرار گرفته است.

همچنین ۶۱۰ تماس متفرقه شامل درخواست‌های مرتبط با پلیس راهور، آتش‌نشانی، اورژانس، محیط زیست و سایر حوزه‌ها برقرار شده که همه این موارد نیز با دقت و سرعت قابل توجهی مورد رسیدگی قرار گرفته‌اند.

این آمار نشان‌دهنده تلاش مستمر و کارآمدی واحدهای مختلف شرکت عمران، آب و خدمات کیش در پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان و ارتقای سطح خدمات‌رسانی در جزیره کیش است.

این مقاله را به اشتراک بگذارید
Copy Link Print
اشتراک گذاری
پیام بگذارید پیام بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

  • انحصار اطلاع‌رسانی؛ گلوگاه اخبار در دستان روابط عمومی‌ها
  • المان‌های شهری؛ از جاذبه های بصری تا چالش‌های ایمنی
  • رسانه‌های مکتوب؛ سنگ‌بنای اصالت و ماندگاری
  • رشد سازمانی، از رهگذر شکوفایی ظرفیت ها
  • هفته نامه شماره ۱۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۴

کامنت های اخیر

  1. CharlesToOna در دانش آموختگان فاقد مهارت از دانشگاه‌های تئوری محور
  2. شایان شعبانی زاده در هفته نامه شماره۱۱۳دی‌ماه۱۴۰۳
  3. علی اکبر سلیمی در انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش
  4. جمشید بهرامی در مشارکت بیش از صد و سی نفر از ساکنان کیش در سرشماری آهوان
  5. Taylor Emma در ایالات متحده برای اعتراض به قوانین جدید COVID آماده می شود
هفته نامه رویکرد کیشهفته نامه رویکرد کیش
ما را دنبال کنید
هفته نامه رویکرد کیش
Welcome Back!

Sign in to your account