هفته نامه رویکرد کیشهفته نامه رویکرد کیشهفته نامه رویکرد کیش
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • گردشگری
  • رسانه
  • نسخه های PDF
خواندن: همسوسازی نیازهای گردشگران با معیارهای استاندارد
اشتراک گذاری
ورود
اعلان نمایش بیشتر
تغییردهنده سایز فونتAa
هفته نامه رویکرد کیشهفته نامه رویکرد کیش
تغییردهنده سایز فونتAa
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • گردشگری
  • رسانه
  • نسخه های PDF
Search
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • گردشگری
  • رسانه
  • نسخه های PDF
Have an existing account? ورود
ما را دنبال کنید
  • تبلیغات
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
هفته نامه رویکرد کیش > گردشگری > همسوسازی نیازهای گردشگران با معیارهای استاندارد
گردشگریگزارش ویژه

همسوسازی نیازهای گردشگران با معیارهای استاندارد

habib hamzeh
آخرین به روز رسانی: بهمن ۱۳, ۱۴۰۳ ۲:۴۶ ب٫ظ
habib hamzeh
اشتراک گذاری
3 دقیقه زمان مطالعه
اشتراک گذاری

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از استانداردسازی و ارزیابی مجدد هتل‌های کیش با مشارکت بخش خصوصی در جهت ارتقا خدمات گردشگری این منطقه خبر داد.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با حضور علی حسنلو سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، طرح ارزیابی و درجه بندی هتل‌های کیش از هتل گامبرون آغاز شد.

حسنلو در آیین رونمایی از این طرح در هتل گامبرون، با اشاره به وقفه ۱۰ ساله در اجرای این مهم، آن را ناشی از تغییرات مدیریتی و سیاستی مسوولان دانست و افزود: همه درباره لزوم این طرح اتفاق نظر دارند و خوشبختانه جوامع گردشگری همکاری خوبی در این بخش داشته‌اند.

وی تاکید کرد: اجرای این طرح در راستای همسوسازی نیازهای گردشگران با معیارهای استاندارد بوده و تحقق آن منجر به ارائه خدمات بهتر به گردشگران و جلب رضایت آنان و سود پایدار مراکز گردشگری خواهد شد.

وی، افزود: “گردشگر و سرمایه‌گذار“ دو اصل مهم در صنعت گردشگری محسوب می‌شود و همواره باید توازنی بین این دو رعایت شود تا گردشگری پایدار محقق شود. ارزیابی و استاندارد سازی هتل‌ها در راستای مشاوره به بهره برداران برای ارائه خدمات شایسته به گردشگران، شفاف سازی درخصوص نوع خدمات دریافتی، حفظ مشتریان وفادار، خاطره سازی و ایجاد تجربه لذت بخش سفر است.

وی با ابراز خرسندی و استقبال از آغاز این طرح با همکاری بخش خصوصی، به نقش نظارتی و حاکمیتی سازمان منطقه آزاد کیش در این خصوص اشاره و خاطر نشان کرد: چرخه اقتصادی نگین خلیج فارس و فلسفه وجودی این منطقه به وجود گردشگر بستگی دارد از این رو تمام مراکز گردشگری باید درخصوص ارتقا ظرفیت خدمات خود پیش قدم شوند.

حسنلو تاکید کرد: تجربه موفق سفر، منجر به تکرار سفر و ایجاد مشتریان وفادار می شود و تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر تسهیل و رفع موانع در این حوزه با همکاری و نقش آفرینی بخش خصوصی است.

سرپرست معاونت گردشگری با تقدیر از مشارکت بخش خصوصی در این طرح گفت: خوشبختانه جوامع و اصناف گردشگری در این موضوع همکاری مفیدی داشتند و مقرر شده تمام مراکز گردشگری در این طرح استاندادسازی شوند.

برچسب گذاری شده:استانداردسازی و ارزیابیجزیره کیشسازمان منطقه آزاد کیشسرپرست معاونت گردشگریعلی حسنلومعیارهای استانداردنیازهای گردشگرانهتل‌های کیش
این مقاله را به اشتراک بگذارید
Copy Link Print
اشتراک گذاری
پیام بگذارید پیام بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

  • انحصار اطلاع‌رسانی؛ گلوگاه اخبار در دستان روابط عمومی‌ها
  • المان‌های شهری؛ از جاذبه های بصری تا چالش‌های ایمنی
  • رسانه‌های مکتوب؛ سنگ‌بنای اصالت و ماندگاری
  • رشد سازمانی، از رهگذر شکوفایی ظرفیت ها
  • هفته نامه شماره ۱۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۴

کامنت های اخیر

  1. CharlesToOna در دانش آموختگان فاقد مهارت از دانشگاه‌های تئوری محور
  2. شایان شعبانی زاده در هفته نامه شماره۱۱۳دی‌ماه۱۴۰۳
  3. علی اکبر سلیمی در انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش
  4. جمشید بهرامی در مشارکت بیش از صد و سی نفر از ساکنان کیش در سرشماری آهوان
  5. Taylor Emma در ایالات متحده برای اعتراض به قوانین جدید COVID آماده می شود
هفته نامه رویکرد کیشهفته نامه رویکرد کیش
ما را دنبال کنید
هفته نامه رویکرد کیش
Welcome Back!

Sign in to your account