محمد کبیری در دهمین نشست شورای معاونین و مدیران، که شامگان چهارشنبه ۱۷ بهمن در سالن اجتماعات سازمان برگزار شد؛ رضایتمندی مردم را یکی از مهمترین شاخصهای توسعه عنوان کرد و از تمام معاونان و مدیران این سازمان و شرکتهای تابعه خواست جلسات خود را در غیر ساعات اداری برگزار کنند.
به گزارش رویکرد هفته کیش، دستور کبیری نشان دهنده اهمیت جلب رضایت مردم و اهمیت بالا به نظرات و خواستهای عمومی میباشد.
بنابراین گزارش با رویکرد ویژه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به حوزه مسوولیت های اجتماعی و پاسخگویی سریع به مردم این اقدام میتواند به شفافیت و افزایش کارآمدی سیستم مدیریتی منتج شود.
همچنین در این شرایطمردم میتوانند بدون نگرانی از تداخل جلسات مدیران با ساعات کاری؛ خدمات مطلوب و مورد انتظار خود را دریافت کنند و همین موضوع به طور حتم منجربه افزایش رضایتمندی عموم مردم خواهد شد.
بی تردید برگزاری جلسات در خارج از ساعات اداری ضمن این که به افزایش سطح بهره وری در ارائه خدمات شایسته به مراجعه کنندگان کمک می کند باعث تمرکز بیشتر بر روی مسائل ضروری در ساعات اداری می شود.
دستور محمدجعفر کبیری در خصوص برگزاری جلسات در ساعات غیر اداری اقدامی هوشمندانه، هدفمندانه و مؤثر در راستای افزایش رضایتمندی و بهبود تعامل با مردم و جامعه است.
این اقدام ارزشمند نشاندهنده نگرش مثبت و مردمی بودن مدیریت جدید سازمان است و میتواند نتایج مثبتی در بهبود فرآیندهای پاسخگویی و خدماترسانی به مردم داشته باشد.