هفته نامه رویکرد کیشهفته نامه رویکرد کیشهفته نامه رویکرد کیش
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • گردشگری
  • رسانه
  • نسخه های PDF
خواندن: سوختگیری همراه با “چاشنی هوا” در کیش
اشتراک گذاری
ورود
اعلان نمایش بیشتر
تغییردهنده سایز فونتAa
هفته نامه رویکرد کیشهفته نامه رویکرد کیش
تغییردهنده سایز فونتAa
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • گردشگری
  • رسانه
  • نسخه های PDF
Search
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • گردشگری
  • رسانه
  • نسخه های PDF
Have an existing account? ورود
ما را دنبال کنید
  • تبلیغات
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
هفته نامه رویکرد کیش > اجتماعی > سوختگیری همراه با “چاشنی هوا” در کیش
اجتماعیمقالات

سوختگیری همراه با “چاشنی هوا” در کیش

habib hamzeh
آخرین به روز رسانی: فروردین ۲۸, ۱۴۰۴ ۳:۲۶ ب٫ظ
habib hamzeh
اشتراک گذاری
2 دقیقه زمان مطالعه
اشتراک گذاری

مسئله جایگزینی بخشی از سهمیه بنزین با هوا در برخی از جایگاه‌های سوخت کیش به‌عنوان یکی از چالش‌های روزمره شهروندان و گردشگران، نشان‌دهنده وجود نقص در سیستم خدمات‌رسانی سوخت و مدیریت این بخش حیاتی است.

وجود بخش‌هایی از بنزین با هوا در نازل‌ها، به معنای کاهش حجم واقعی سوخت ارائه‌شده به مشتریان است.

این موضوع علاوه بر زیان اقتصادی مستقیم برای مالکان خودروها، منجربه نارضایتی گسترده و تضعیف حس اعتماد عمومیمی‌شود و برخی از نازل‌های غیرفعال در جایگاه‌های سوخت نیز باعث ایجاد صف‌های طولانی، اتلاف وقت وکاهش کارآیی خدمات‌رسانی شده به طوری که این مشکل به‌ویژه در یک منطقه پرتردد و گردشگرپذیر مانند کیش بیش‌تر از گذشته برجسته شده ‌و به تجربه ناخوشایند گردشگران منجر می‌شود.

بنابراین گزارش،جزیره‌کیش به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری کشور، به کیفیت خدمات شهری و زیرساخت‌های خود وابسته است از این رو مشکلات در خدمات سوخت‌رسانی نه‌تنها تصویر نامطلوبی از مدیریت شهری منطقه ارائه می دهد بلکه باعث کاهش تمایل گردشگران به انتخاب مجدد کیش به‌عنوان مقصد کردشگری خواهد شد.

این گزارش در ادامه می افزاید،مشکل پیش رو علاوه بر این که باعث ایجاد نارضایتی گسترده میان کیشوندان شده بلکه احساس بی‌اعتمادی به عملکرد برخی از جایگاه‌ها و مسئولان شهری به معنای خدشه‌دار شدن ارتباط میان مردم و مدیریت محلی می شود و رفع این مشکل باید به طور جد در دستور کار و‌ اولویت نخست مسوولان مربوطه قرار گیرد.

همچنین افزایش نظارت‌های دوره‌ای بر عملکرد جایگاه‌های سوخت با استفاده از تیم‌های بازرسی کیفیت سوخت، می‌تواند تا حد زیادی به بهبود وضعیت موجود منتج شود.

راه‌اندازی سامانه‌هایی برای ثبت شکایات شهروندانو پیگیری سریع مشکلات گزارش‌شده نیز یکی از راه حل های موثر جهت بازسازی اعتماد عمومی می باشد.

گفتنی است: مشکل سوختگیری با “چاشنی هوا” در برخی از جایگاه‌های سوخت کیش، نمونه‌ای از کاستی‌های مدیریتی و نظارتی است که نیاز به بازنگری و اصلاح فوری دارد.

با وجوداین چالش،راه‌حل‌هایی‌مانند تقویت‌نظارت‌ها،نوسازی‌تجهیزات وپاسخگویی شفاف مدیریتی می‌تواند اعتماد عمومی را بازگرداند و تجربه‌ای بهتر برای کیشوندان و گردشگران رقم بزند.

 

این مقاله را به اشتراک بگذارید
Copy Link Print
اشتراک گذاری
پیام بگذارید پیام بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

  • هفته نامه شماره ۱۲۴اردیبهشت ۱۴۰۴
  • هفته نامه شماره ۱۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۴
  • هفته نامه شماره ۱۲۲ فروردین ۱۴۰۴
  • هفته نامه شماره۱۲۱اسفند۱۴۰۳
  • …..

کامنت های اخیر

  1. CharlesToOna در دانش آموختگان فاقد مهارت از دانشگاه‌های تئوری محور
  2. شایان شعبانی زاده در هفته نامه شماره۱۱۳دی‌ماه۱۴۰۳
  3. علی اکبر سلیمی در انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش
  4. جمشید بهرامی در مشارکت بیش از صد و سی نفر از ساکنان کیش در سرشماری آهوان
  5. Taylor Emma در ایالات متحده برای اعتراض به قوانین جدید COVID آماده می شود
هفته نامه رویکرد کیشهفته نامه رویکرد کیش
ما را دنبال کنید
هفته نامه رویکرد کیش
Welcome Back!

Sign in to your account