هفته نامه رویکرد کیشهفته نامه رویکرد کیشهفته نامه رویکرد کیش
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • گردشگری
  • رسانه
  • نسخه های PDF
خواندن: اقدام هوشمندانه و هدفمند کبیری در حوزه مسوولیت های اجتماعی
اشتراک گذاری
ورود
اعلان نمایش بیشتر
تغییردهنده سایز فونتAa
هفته نامه رویکرد کیشهفته نامه رویکرد کیش
تغییردهنده سایز فونتAa
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • گردشگری
  • رسانه
  • نسخه های PDF
Search
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • گردشگری
  • رسانه
  • نسخه های PDF
Have an existing account? ورود
ما را دنبال کنید
  • تبلیغات
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
هفته نامه رویکرد کیش > اجتماعی > اقدام هوشمندانه و هدفمند کبیری در حوزه مسوولیت های اجتماعی
اجتماعیگزارش ویژه

اقدام هوشمندانه و هدفمند کبیری در حوزه مسوولیت های اجتماعی

habib hamzeh
آخرین به روز رسانی: بهمن ۲۰, ۱۴۰۳ ۶:۵۱ ق٫ظ
habib hamzeh
اشتراک گذاری
2 دقیقه زمان مطالعه
اشتراک گذاری

محمد کبیری در دهمین نشست شورای معاونین و مدیران، که شامگان چهارشنبه ۱۷ بهمن در سالن اجتماعات سازمان برگزار شد؛ رضایتمندی مردم را یکی از مهمترین شاخص‌های توسعه عنوان کرد و از تمام معاونان و مدیران این سازمان و شرکت‌های تابعه خواست جلسات خود را در غیر ساعات اداری برگزار کنند.

به گزارش رویکرد هفته کیش، دستور کبیری نشان دهنده اهمیت جلب رضایت مردم و اهمیت بالا به نظرات و خواست‌های عمومی می‌باشد.

بنابراین گزارش با رویکرد ویژه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به حوزه مسوولیت های اجتماعی و پاسخگویی سریع  به مردم این اقدام می‌تواند به شفافیت و افزایش کارآمدی سیستم مدیریتی منتج شود.

همچنین در این شرایطمردم می‌توانند بدون نگرانی از تداخل جلسات مدیران با ساعات کاری؛ خدمات مطلوب و مورد انتظار خود را دریافت کنند و همین موضوع به طور حتم منجربه افزایش رضایتمندی عموم مردم خواهد شد.

بی تردید برگزاری جلسات در خارج از ساعات اداری ضمن این که به افزایش سطح بهره وری در ارائه خدمات شایسته به مراجعه کنندگان کمک می کند باعث تمرکز بیشتر بر روی مسائل ضروری در ساعات اداری می شود.

دستور محمدجعفر کبیری در خصوص برگزاری جلسات در ساعات غیر اداری اقدامی هوشمندانه، هدفمندانه و مؤثر در راستای افزایش رضایتمندی و بهبود تعامل با مردم و جامعه است.

این اقدام ارزشمند نشان‌دهنده نگرش مثبت و مردمی بودن مدیریت جدید سازمان است و می‌تواند نتایج مثبتی در بهبود فرآیندهای پاسخگویی و خدمات‌رسانی به مردم داشته باشد.

برچسب گذاری شده:اقدام هوشمندانهجلساتمحمد کبیریمدیرانهدفمند
این مقاله را به اشتراک بگذارید
Copy Link Print
اشتراک گذاری
پیام بگذارید پیام بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

  • انحصار اطلاع‌رسانی؛ گلوگاه اخبار در دستان روابط عمومی‌ها
  • المان‌های شهری؛ از جاذبه های بصری تا چالش‌های ایمنی
  • رسانه‌های مکتوب؛ سنگ‌بنای اصالت و ماندگاری
  • رشد سازمانی، از رهگذر شکوفایی ظرفیت ها
  • هفته نامه شماره ۱۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۴

کامنت های اخیر

  1. CharlesToOna در دانش آموختگان فاقد مهارت از دانشگاه‌های تئوری محور
  2. شایان شعبانی زاده در هفته نامه شماره۱۱۳دی‌ماه۱۴۰۳
  3. علی اکبر سلیمی در انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش
  4. جمشید بهرامی در مشارکت بیش از صد و سی نفر از ساکنان کیش در سرشماری آهوان
  5. Taylor Emma در ایالات متحده برای اعتراض به قوانین جدید COVID آماده می شود
هفته نامه رویکرد کیشهفته نامه رویکرد کیش
ما را دنبال کنید
هفته نامه رویکرد کیش
Welcome Back!

Sign in to your account