هفته نامه رویکرد کیشهفته نامه رویکرد کیشهفته نامه رویکرد کیش
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • گردشگری
  • رسانه
  • نسخه های PDF
خواندن: افزایش نارضایتی کارکنان‌کیش ناشی از بلاتکلیفی خدمات درمانی
اشتراک گذاری
ورود
اعلان نمایش بیشتر
تغییردهنده سایز فونتAa
هفته نامه رویکرد کیشهفته نامه رویکرد کیش
تغییردهنده سایز فونتAa
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • گردشگری
  • رسانه
  • نسخه های PDF
Search
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • گردشگری
  • رسانه
  • نسخه های PDF
Have an existing account? ورود
ما را دنبال کنید
  • تبلیغات
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
هفته نامه رویکرد کیش > اجتماعی > افزایش نارضایتی کارکنان‌کیش ناشی از بلاتکلیفی خدمات درمانی
اجتماعییادداشت روز

افزایش نارضایتی کارکنان‌کیش ناشی از بلاتکلیفی خدمات درمانی

habib hamzeh
آخرین به روز رسانی: بهمن ۲۷, ۱۴۰۳ ۴:۲۷ ب٫ظ
habib hamzeh
اشتراک گذاری
3 دقیقه زمان مطالعه
اشتراک گذاری

به گزارش رویکرد هفته کیش، محمد عزیزی در یادداشتی نوشت:مشکل کارکنان منطقه آزاد کیش به خاطر پرداخت نقدی جهت دریافت خدمات‌درمانی‌که قبل از واریز حقوق ماهیانه؛حق بیمه و مالیات خود را پرداخت می‌کنند با چالش‌های ناشی‌از بلاتکلیفی بیمه مواجه شدند که واقعا جای تاسف دارد.

به گزارش رویکرد کیش، پرداخت وجه نقدی جهت دریافت خدمات درمانی برای کارکنانی که بیمه تامین اجتماعی هستند نارضایتی‌های این قشر از جامعه را به شدت افزایش داده واین مسئله باعث افزایش چالش‌های زیادی برای کارکنان شاغل در جزیره کیش شده است.

به طوری که فرد بیمه شده با پرداخت هزینه درمان و با در دست داشتن فاکتور باید منتظر بماند تا هر زمانی که بیمه طرف قرارداد مشخص شد فاکتور را ارائه و وجه پرداختی خودرا دریافت کند در واقع جزیره‌ای که به عنوان پایلوتی برای اجرای طرح‌های مختلف درسطح کشور پیشگام بوده و هست چطور می‌توان چنین شرایط موجود را  ا شعارهای بزرگی که همیشه سر می‌دهند متصور شد.

امروزه در شرایط‌ سخت اقتصادی و معیشتی که در سطح جامعه شاهد آن هستیم دریافت حقوق به ریال و پرداخت هزینه‌ها به دلار، مشکلات مالی‌کارکنان را افزایش داده است؛ علاوه بر این که قبل ازدریافت حقوق؛ مالیات از فیش حقوقی‌کسر‌می‌شود حتی برای هر‌خریدی دوباره باید مالیات بر‌ارزش افزوده نیز پرداخت‌ شود‌ درچنین شرایطی؛ بلاتکلیفی بیمه کارکنان نیز مشکل جدیدی بر مشکلات مردم افزوده است.

در شرایط کنونی‌که طرف قرارداد مشخص نشده است بایدسیستم تدابیری اتخاذ کند که کارکنان نیازی به پرداخت نقدی برای دریافت خدمات درمانی خارج از بیمارستان نداشته باشند.در واقع بی توجهی برخی از مسوولان مربوطه در زمینه بهبود ارائه خدمات رفاهی و درمانی در حوزه کارکنان؛ نا خواسته چالش‌های متعددی را در حوزه نیروهای انسانی به دنبال داشته است.

کارکنانی که به خاطر سهل انگاری برخی از مسوولان باعث شده در‌روزهای پایانی سال از بیمه خود در حوزه های خدمات درمانی بهره مند نشوند؛ در صورتی‌که اگر قراردادهای پایدار با بیمه خدمات‌درمانی واستفاده ازکارت‌های بیمه الکترونیکی محقق می‌شد امروز شاهد چنین مشکلاتی نبودیم.

همچنین ارزیابی مجدد تعهدات بیمه‌های طرف قرارداد وهماهنگی بیشتر با آن‌ها برای تضمین ارائه خدمات مطلوب به بیمه‌شدگان ضروری‌است. مسئولان باید با شرکت‌های بیمه مذاکره کرده و قراردادهای جدید و‌کارآمدتری منعقد کنند.

این مقاله را به اشتراک بگذارید
Copy Link Print
اشتراک گذاری
پیام بگذارید پیام بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

  • انحصار اطلاع‌رسانی؛ گلوگاه اخبار در دستان روابط عمومی‌ها
  • المان‌های شهری؛ از جاذبه های بصری تا چالش‌های ایمنی
  • رسانه‌های مکتوب؛ سنگ‌بنای اصالت و ماندگاری
  • رشد سازمانی، از رهگذر شکوفایی ظرفیت ها
  • هفته نامه شماره ۱۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۴

کامنت های اخیر

  1. CharlesToOna در دانش آموختگان فاقد مهارت از دانشگاه‌های تئوری محور
  2. شایان شعبانی زاده در هفته نامه شماره۱۱۳دی‌ماه۱۴۰۳
  3. علی اکبر سلیمی در انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش
  4. جمشید بهرامی در مشارکت بیش از صد و سی نفر از ساکنان کیش در سرشماری آهوان
  5. Taylor Emma در ایالات متحده برای اعتراض به قوانین جدید COVID آماده می شود
هفته نامه رویکرد کیشهفته نامه رویکرد کیش
ما را دنبال کنید
هفته نامه رویکرد کیش
Welcome Back!

Sign in to your account